søndag den 19. september 2010

Endnu en 1.præmie i LP1

I dag fik vi endnu en 1.præmie i LP1 med i alt 168½ point og en placering som dagens 3.bedste i LP1. Jeg smed 3 point væk ved at træde på halen af Becca efter stillingsskiftet, rigtig dum førerfejl men sådan kan det jo gå.


Becca i lineføring
Vi fik blandt andet 9 i lineføring, hvilket jeg er meget meget glad for da det er en øvelse jeg virkelig har kæmpet med. Næseprøven var en anelse bedre end gårsdagens, men stadig til et 8-tal. Hun vil bare ikke komme i plads med næsepinden, selvom hun sagtens kan herhjemme. Der skal bare trænes!

Jeg er så stolt af min lille blå prinsesse! Hun er min første lydighedshund, og hun klarer det så flot så flot. Jeg lærer hele tiden nye måder at træne på, dels ved at udforske og undersøge hvad der virker og dels fra de trænere jeg går hos der hjælper mig med at forme øvelserne som jeg gerne vil have dem. Uden dem var vi ikke nået så langt som vi er i dag, tusind tak!

Den kommende uge står på arbejde, 2xlydighedstræning, 1 hvalpehold samt 1 omgang agility. Men der skulle gerne blive tid til at træne hjemme også.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar