søndag den 19. september 2010

Ny 1.præmie i LP1

Becca og jeg har í dag været til officiel LP1 i dag i Albertslund. Det gik over al forventning med 171 point og en slutplacering som nr. 3 ud af ca. 20 LP1 hunde. Jeg kunne ikke få armene ned!!

Tandvisning: 10 - ok.
Lineføring: 8,5 - lidt ustabilt følge i gang. Lidt flagren i løb.
Stå: 10 - fint.
Spring: 9,5 - lille skæv plads, ellers ok.
Stillingsskift: 10 - fint.
Indkald: 10 - fint indløb.
Næseprøve: 8 - taber og samler op uden kommando. Ekstra plads kommando.
Fællesdæk: 10 - ok.
Helhedsindtryk: 9 - fører støtter sin hund rigtig godt. Dejlig opmærksom hund som kun mangler den sidste helhed.

Det der trækker flest point er øvelser jeg i forvejen kæmper rigtig meget med, nemlig lineføring og næseprøven. Nu må vi se om det kan gå ligeså godt i morgen når vi igen skal op i LP1.

Næste planlagte officielle prøve er i Køge den 16. oktober. Der er vi endnu engang tilmeldt LP1, men hvis træningen til LP2 fortsætter med at gå så godt som det gør, overvejer jeg kraftigt at melde til LP2 istedet. Jeg tager stilling til dette omkring den 1. oktober - feltet er endnu ikke helt på plads - det samme med stillingsskiftet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar