søndag den 5. september 2010

Becca skal være storesøster

Ja som overskriften siger skal Becca altså være storesøster til en tricolor tæve fra Lotte og Kurt, kennel Elverlamshuset, http://www.elverlam.dk/

Det blev besluttet for nogle måneder siden at jeg gerne ville have hund nr. 2. Helst endnu en Laurahvalp da Becca er så fantastisk en hund. Laura fik dog kun én tævehvalp som på forhånd var reserveret til Maria på Bornholm. Jeg havde heldigvis forberedt mig på at der måske ikke ville blive en tæve til mig efter Laura, så jeg kiggede ekstra grundigt på Sofies tævehvalp. Hun er som alle hvalpe en lille pølse, kulsort med halv hvid krave - ja se billedet selv og bedøm :)

Hun fylder 1 uge i dag, så jeg tæller ned til afhentning om ca. 7 uger. Hun er fra L-kuldet, men jeg er endnu ikke sikker på hvad hun skal hedde. Lilli eller Lea er mine foretrukne navne pt., men kom endelig med forslag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar