torsdag den 11. november 2010

Hyggedag med Nanna og prinsesserne :o)

I dag tog hundene og jeg turen mod Taastrup for at besøge Nanna og se hende og Mortens meget flotte hus.
Hundene fik leget og sat en rangorden, og Nanna og jeg fik rig mulighed for at lufte vores identiske spejlreflekskameraer.

















Se lige dette flotte billede Nanna fik "skudt" af min smukke blå tøs. Lige til et udstillingsblad :o)















Laura så nogenlunde sådan ud hele tiden, der var fuld gang i min lille duracell-hund. Hun gik først død da vi nåede til hjemturen - men så blev der til gengæld også sovet 5 kvarter i timen.





Forstår man hvorfor jeg ikke kan stå for dette lille nuttede fjæs?

Vi forsøgte også at tage alle fire tøser sammen, men det er en større udfordring at få tre voksne og en hvalp til at sidde stille ret længe af gangen. Her er det bedste billede:















Tusind tak Nanna, Alfa og Sydney for en super hyggelig formiddag.

Hjemme igen stod den på afslapning fra hundenes side, og photoshopleg for mit vedkommende. Ih tusind tak Nanna for hjælpen med at komme rigtig i gang.

Og sørme om Paul fra SHS (Sydkystens Hundeskole) ikke annoncerede et hundemassagekursus til februar, vupti og så var hundene og jeg meldt på dette kursus som jeg glæder mig rigtig meget til.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar