lørdag den 29. maj 2010

Nye objektiver og nyt job

Siden sidst har jeg bestilt og fået to nye objektiver. En 50mm f/1.8 prime og tamron 18-270mm. Så skulle det være muligt at få nogle gode billeder af hundene i aktion samt billeder af min svigerindes håndboldkampe.













Derudover har jeg fået nyt job, i en integreret institution. Jeg er to dage om ugen i vuggestueafdelingen og en dag om ugen i børnehaven. Jeg arbejder stadig på tankstationen i Havdrup, institutionjobbet er bare for at supplere min løn og samle erfaring til pædadogisk assistent studiet.

Ellers går alting stille og roligt for tiden. Lydighedstræningen er slut for denne gang så nu er det kun agility jeg dyrker med Becca. Chico holder helt pause. Becca er meldt til LP1 den 12. juni i Næstved. Den første officielle prøve. Noget jeg er ret spændt på.

Jeg har fået ny hjemmeside. http://www.bemyshelties.dk/ til dem der skulle være interesserede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar