søndag den 13. februar 2011

Long time, no see...

Jeg har haft nok at se til, og derfor har det stået sløjt til med bloggen :)

Siden sidst er jeg flyttet ind i den nye lejlighed i Borup og både jeg og prinsesserne er faldet rigtig godt til!

Becca har siden januar gået på stjerneholdet hos Sydkystens Hundeskole - målet er LP3 i Maj :) Vi er godt igang med fri ved fod, feltet, stillingsskift, indkald med stop, springapport og søgeren. Vores øv-øvelser pt. er dæk med fører i skjul samt dirigeret apport. Becca kender åbenbart kun højre ;) Men vi knokler videre og fra. 27. februar starter klasse 3 også op ude hos Hanne - så er der to par skarpe øjne på træningen :)

Laura har i dag været til afslutning på hvalpeholdet og hun er godt nok blevet forelsket i target - i alle afskygninger :) Hun er en rigtig lille stjerne. Jeg starter som træneraspirant den 26. februar og kan af samme årsag ikke gå på begynderholdet med Laura, så der skal trænes meget flittig hjemmefra, da jeg har aftalt med Laura at vi skal vinde dén prøve ;) Jeg har måske lidt store ambitioner for min lille prinsesse - idét jeg godt kunne finde på at melde hende til LP1 allerede sidst i Maj måned - men jeg ser lige tiden an lidt endnu. Det kunne være lidt fedt at debutere i LP3 med Becca og LP1 med Laura samme dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar