tirsdag den 27. juli 2010

Nu skal det være!

Bollerne på suppen - nu skal det være slut med LP1 for Becca. Jeg har planlagt at tilmelde 3 LP1'ere mere i år, alle tre i september måned og derefter står den på intensiv LP2 træning. Becca er allerede godt på vej med fremsending til feltet, apport, spring. Lineføring er stadig noget rod så det arbejder jeg ekstra hårdt med. Jeg er igang med at træne dæk-stå-dæk og det forløber helt udemærket så længe jeg holder hånden lige foran Becca. Nu skal der bare arbejdes med noget afstand.

Vores lydighedstræning starter op igen den 15. august i Albertslund, og derudover overvejer jeg meget kraftigt at melde mig til et konkurrencehold om torsdagen i Sydkystens Hundeskole i Jersie. Om det så betyder at jeg lægger agility lidt på hylden må tiden vise. Jeg er hvertfald booket godt op allerede da jeg tirsdag evt skal træne agility, onsdag er jeg træner på et hvalpehold i Roskilde, torsdag muligvis LP træning i Jersie, lørdag starter et rallyhold op der trækker en hel del og søndag har jeg så mit uundværlige træning hos Hanne i Albertslund.

Så hvad det ender med må tiden lige vise. Jeg skal jo også snart flytte til Roskilde, så jeg har mere end rigeligt om ørerne pt, men jeg elsker min hobby!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar