torsdag den 10. maj 2012

Så er det vist på tide

Ja som overskriften siger, er det vist ikke for tidligt at få lavet en ny opdatering af min blog. Siden sidst er der jo sket rigtig meget. Jeg har været igennem et helvede af en graviditet, et helvede fordi det meste af tiden gik med opkast, sygdom, hospitalsbesøg- og kontroller da jeg har været på medicin.
Beccas træning har der derfor ikke været meget tid til, desværre. Hun har dog lært at være en super effektiv servicehund, eftersom det med stor mave på, er en anelse besværligt at bukke sig ned. Så hun har lært at samle ting op og aflevere dem - meget effektiv - også nu hvor jeg ammer og ikke lige kan nå fjernbetjeningen ;o)

Graviditeten var dog det hele værd, for Dennis og jeg blev forældrene til den dejligste lille prinsesse, Josefine, som efterhånden har fået en fin hverdagsrytme :) Becca var meget skeptisk de første par uger, men tør mere og mere op for hver dag der går. Træningen er stadig ikke det vi bruger mest tid på - har dog gået et par spor med hende når jeg har været ude. Det kan hun stadig huske, men der kan sagtens arbejdes med hendes markeringer af genstande. Lidt rallyøvelser er det også blevet til i ny og næ, men det halter lidt.

Jeg savner min ugentlige træning rigtig meget, men med lille barn og en bil der afgik ved døden i januar er det blevet noget mere besværligt at komme rundt. Jeg håber dog at jeg vender stærkt tilbage i sensommeren når Josefine kan få skemad og bedre kan være alene hjemme med farmand :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar