fredag den 19. juni 2009

Sheltietræf i Havdrup Nyskov :o)

Igår mødtes min mor, min veninde og jeg i skoven. Os med Chico og Becca og Trine med Lipse, Queenie og Paya (hendes to zoble sheltier og hendes mors biblue sheltie). Så gik vi og hyggede os et par runder i skoven, og prøvede at tage gruppebilleder med alle hundene siddende. Det var lidt af en udfordring, men det lykkedes til dels (billederne følger, når jeg får dem fra Trine). Senere rendte vi ind i Kim (min tidligere agilitytræner), som har sheltierne Chico og Simba, så vi var 7 sheltier i alle størrelser der gik tur sammen. Hundene hyggede sig, og vi fik snakket. Becca legede med Trines lille Queenie som ikke er ret stor, knap 30 cm hvis ikke mindre. Alt i alt en rigtig dejlig gåtur, og nogle trætte men glade hunde da vi kom hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar