mandag den 8. juni 2009

Endelig :o)

Så blev det tid til at hente min lille længe ventede pige :) SÅ fin og dejlig er hun. Vi havde en aftale hos Lotte kl. 14, men blev lidt forsinkede pga. Roskilde Dyrskue. Hun er godt nok vokset siden d. 18. maj hvor jeg sidst besøgte hende. Og så er hun blevet fræk - og hun kan skælde ud :o)
Lidt hvalpeleg udenfor mens vi andre snakkede kontrakt, foder osv. :) Vi var hos Lotte halvanden times tid inden det var tid for prinsessen at komme ud i bilen og forlade sine vante omgivelser. Hun tog det hele med ophøjet ro, indtil vi kørte ud af indkørslen, så startede koncerten. Hun græd meget, men jeg tror ikke det var så slemt som hun gav udtryk for, for hun hyggede sig vældigt på skødet af mig.
Da vi kom hjem skulle vi lige forbi tanken og købe a38 til hende. Hun var urolig så hun fik lov at komme ud og tisse. Hun fik hurtigt invaderet tanken og alle blomsterne for hun er skide nysgerrig og en rigtig ballademager ;) Da vi kom hjem med hende, var hun med det samme i fuld gang med at undersøge haven - og sende lange forsigtige blikke efter Chico, som iiih så gerne vil lege med hende. Men nej, han er for farlig endnu, så hun går en stor bue om. Det lykkedes dog at fange dem begge på samme billede :) Chico er pisse jaloux, så han får en masse ekstra opmærksomhed i øjeblikket, og vi hilser altid på ham først når de kommer hen osv, så han ikke føler sig overset. Han er jo min yndlingsdreng :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar