lørdag den 9. maj 2009

Hvalpehygge og træning

I torsdags var jeg endelig oppe og se min lille nye hvalp, Elverlamshusets Be My Becca, hos Lotte. Billederne taler vist mere end rigeligt for sig selv, så jeg behøver vel ikke sige mere. Hun er 25 dage gammel på billederne, og en rigtig søvnig lille en, men hun er bare smuk! :) (Ligesom storesøster Sydney - ikke Nanna!) Det var med et stort smil på læberne jeg satte næsen hjemad den dag, for det er først nu gået rigtig op for mig at jeg skal have hende om 29 dage. Og at hun skal være kun min. :)
De var frække allesammen, men de er stadig i en alder hvor de sover en del. Jeg skal besøge hende igen mandag d. 18. maj, og der er de nok lidt mere livlige :) Håber hun savner mig indtil da :p
Efter hvalpebesøg nåede jeg lige hjem med mor og Chico, inden jeg skulle køre igen for at være hjælpetræner i hundeklubben. 9/10 af de tilmeldte var mødt op med lidt forskellige hunderacer for at lære lidt lydighed. Det var 75 rigtig hyggelige minutter med hundetræning og frikvarter og så lidt teori bagefter. Jeg lavede ikke så meget, men var med som observatør. Næste gang skal jeg stå for undervisningen og gennemgangen af prøveprogrammet til LGK. Det glæder jeg mig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar