søndag den 23. august 2009

Udstilling med DSSK i Køge

I går (22.08) pakkede jeg Becca og udstyr i bilen og kørte til Køge, som heldigvis ikke ligger så langt fra Havdrup. Her mødtes jeg med Lotte og hendes hunde, smukke Ivanhoe, søde Rosa og nøgne Ulrikke :o) Vejret var heldigvis med os i dag, så vi kunne nyde solen fra Lottes telt. Becca og jeg var nr. 9 der skulle i ringen, men det blev en kort fornøjelse, da vi måtte tage til takke med et kedeligt gult bånd. Æv æv. At dommeren ikke kunne lide Beccas store sorte markeringer og lidt tunge ører var fair nok, men resten af kritikken var heller ikke ret meget værd. Becca mærkede heldigvis ikke at jeg var ret skuffet over resultatet, for hun havde travlt med at følge med i alt hvad der skete omkring hende. Hun var også så heldig at møde Delta fra Lottes D-kuld og Cindy fra C-kuldet. To hvalpe som hun i den grad kunne genkende. Men den helt store helt i Beccas øjne er altså Lotte selv :o) Nanna dukkede også op med Sydney (Beccas 1 år ældre helsøster) og Alfa og veninden Kristina, som har de to skønne sheltier Hektor og Luka. Alle hundene fik lov at løbe lidt sammen, så Nanna kunne få skudt nogle billeder. Jeg tror hun fik nogle stykker af Becca der blev gode, så dem glæder jeg mig til at se :) Det var rigtig hyggeligt med nogle hundevenner som er ligeså bidte af deres dejlige sheltier og træningen af dem! Inden jeg tog hjem måtte Becca (nok mere den skuffede ejer) lige have en trøstegave efter det nedslående resultat i ringen. Så jeg købte lækkert rundsyet lædersnor + halsbånd + hvid udstillingsline til Becca. Så den lille blå skal ikke klage over hun aldrig bliver forkælet :o) Hjemme igen stod den på en meget lang lur til Becca, inden jeg trænede lidt lydighed med hende i Niklas' have. Hun har næsten fået styr på det med at komme og sætte sig på plads (korrekt) når jeg kalder hende ind. Hun er bare så DYGTIG! Næseprøven har hun slet ikke problemer med, hun har indtil nu taget den rigtige hver gang! (Vi træner stadig med to klemmer, en uden fært og en med fært + godbid). Hun samler den også flot op og går et stykke hen mod mig. Det var alt for nu, indtil videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar